Handelsbetingelser

 

GarnGuru.dk ejes af ANX Design.

 

Betaling

ANX Design modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

 

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

 

ANX Design bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

 

Levering

Vi anvender levering ved Postnord, GLS, Bring og DAO365.


Ved afgivelse af ordrer inden kl 12:00 på alle hverdage, vil ordren blive afsendt samme dag. Leveringstiden er normalt 1-2 hverdage. Leveringstiden vil fremgå ved den enkelte vare. Er der minimum 1 stk. på lager vises leveringstiden til 1-2 dage. Såfremt varen ikke er på lager i det ønskede antal, vil vi førstkommende hverdag efter, kontakte kunden og oplyse en forventet leveringstid.

Er der bestilt en vare, som ikke er på lager vil kunden få besked så snart ordren behandles. Kunden har her mulighed for at ombytte til en anden vare af samme prisklasse eller afvente at varen kommer på lager igen eller at fortryde købet.

Alle priser er angivet i danske kroner (DKK). Oven i prisen skal tillægges prisen for fragt. Kunden vælger fragt formen i slutningen af betalingsforløbet.

 

Ordrer over 499,- sendes portofrit til afhentning på nærmeste pakkeshop.

 

Bring

0 kg til 1 kg - 33 kr.

1 kg til 5 kg - 39 kr.

5 kg til 10 kg - 47 kr.

 

DAO365

0 kg til 1 kg - 29 kr.

1 kg til 5 kg - 38 kr.

5 kg til 10 kg - 49 kr.

 

GLS

0 kg til 1 kg - 36 kr.

1 kg til 5 kg - 40 kr.

5 kg til 10 kg - 50 kr.

 

Postnord

0 kg til 1 kg - 43 kr.

1 kg til 5 kg - 51 kr.

5 kg til 10 kg - 56 kr.

 

Bemærk, at din privatadresse altid fremgår af din ordre og faktura som leveringsadresse uanset at der sendes til pakkeshop.



Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

 

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

 

ANX Design vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

 

Ved returnering

Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

 

ANX Design att. Simon Høedt Frimann

Sandgravvej 6, 4. tv

8000 Aarhus

 

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

 

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

 

Fortrydelsesret

Der gives tre måneders fuld returret på varer købt i vores Webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

 

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

 

Fortrydelse skal anmeldes til os senest tre måneder efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@garnguru.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her 

 

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

 

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

 

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug og ikke fjerne produktets omslag.

 

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

 

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

 

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klage platform.

 

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@garnguru.dk